Tag Archives: Cricrila

Sensual Sunday ~ When Your Jaw Just Drops!

Wet Rob Avi

It’s GOT to be DiorRob today, ladies!

They didn’t give us much and most of what we DID get was bootlegged and very poor quality, but DAYUM!!!!!

We’re in so much trouble when the actual Dior Homme campaign starts in September *GROAN!* Why the long wait *le sigh!*

So, here’s what happens in Rob’s fandom when his girls get so excited we pee our panties!

infinitefractionsofsolitudeDior001

We jump in feet first and edit/enhance the shit outta whatever we get!

IRWL442

Thank you, Fearlessmore, for prettyin’ up what was a bootleg screenshot!

MelbieDior001

When it comes to enhancin’ one of the few originals, I knew we could count on our ol’ Cougar Mama, MelbieToast *fist bump!*

CricrilaDior001

Cricrila‘s sepia is just a taste of all the different ways our girls saw this pic!

FeistyAngel34Dior001

FeistyAngel34 wasn’t satisfied with b/w where Rob’s concerned…she gave us COLOR!

PattinPerv2Dior001

Although PattinPerv2 likes a blue sweater {jumper *sigh*}, most kept the black!

socalmom2fourDior001

Socalmom2four bathes Rob in a warm glow!

NereCullenDior001

Love her meldin’ of these two photos, but don’t blame NereCullen… this is how Rob is quoted everywhere I’ve seen! Either it should have been “As an actor you are ON your own” or “As an actor you are in your own {world?}”

MaggieDior001

I could not resist this one by Dazzledbyrp {Maggie!}

JDR134

Before any of the rest of us could get to him, Jayme DuRob claimed him LMAO!!!

IBR 123

IveBeenRobbed reminds us that Rob is always superHAWT in black sweaters {jumpers *groan*}!

keepcalmanddazzleDior001ribbed

There’s no tag on this one but the source is Keepcalmanddazzle, whose comment was: “#DiorRob ribbed for her pleasure!!! LOL {FIST BUMP AND AMEN TO THAT!!!}

VerenaDior001

Every edit I’ve seen of this original is an improvement! Verena rocks!

SwovieDior001

I love Swovie‘s subtle tints in her edit!

Steffyswan77Dior007

SteffySwan77 brings the focus to Rob’s eyes!

robsessed1123Dior001

I do believe another FIST BUMP and AMEN is warranted for Robsessed1123‘s edit LOL!

mysexyvampire_161

Kill me now! I’m so lovin’ the crisp colors in MySexyVampire‘s edit!

keepcalmanddazzleDior002source

Untagged and tilted but I KNOW this one belongs to Keepcalmanddazzle!

JulesDior001

If it says RPAustralia, it’s CreationbyJules! {I’m a JulesH00r…I know these things LOL!}

Francies67 1302

Francis67 made several sweeeet edits of this pic and I chose 2 to share with you!

Francies67 1300

I almost thought this was an edit of the sweater/jumper pic, but the lips are the tell!

EdbellfanDior001

One of these days, imma feature Edbellfan cause I love the dramatic darkness of her edits!

CricrilaDior002

Oh, Cricrila! How do I love thee? Let me count the ways… LMAO!!!

artaticaDior001

Can I get a final FIST BUMP and AMEN, Sistas!!!

Happy Sunday, y’all!

Rita

Night Raider

27 Comments

Filed under DIOR, Rita01tx, Robert Pattinson, Sensual Sunday, Shamwow anyone?

Random Rita ~ Rob in da Hood!

Wet Rob Avi

Computer crapped out on me yesterday, ladies!

But, never fear…Rita is here!

Today, I’ll be bringin’ you loads of good RobPorn to brighten your Monday!

‘Cause who can be blue or depressed when Rob’s in da Hood???

cbj3

The Carter Smith hoodie Rob’s are some of the most beautiful pics of Rob ever made!

Cricrila383

I chose this one because it looks like Rob’s about to start an illegal street race LOL!

IRWL351

Here, I’m wonderin’ where the hell everyone went! He’s all by his little self…boooo!

DarkHoodie_1280

I will forever and ever use any excuse to post and repost Bru’s dark hoodie Rob!

Edbellfan 040

Is this not the most gorgeous edit of Rob as Cedric in a hoodie for HP GoF?

Soul Brother

Goin’ for the LashPorn here, ladies! Can you blame me?

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Oh, that sweet upper lip just begs to be kissed! *THUD!*

Enhanced by Verena 411

Again? Yes, please! *le sigh!*

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Rob’s threadbare black t-shirt caught my eye in this one. He still wears it after all these years LOL!

MelbieHoodie001

JawPorn FTMFW!!!

robert-pattinson-black-hoodie-hot-03

Is there such a thing as the JawPornPout? I think I just invented it LOL!

mysexyvampire_133

Hell to the yeah…a freakin’ close-up!!!

mysexyvampire_136

LashPorn and EyeBrowPorn make this one irresistible!

floren83_incognito_009

OK, I debated about includin’ this one ’cause, if we didn’t know it was Rob, he could be any ol’ playground perv and that just ain’t right!

Francies67 1005

I am completely melted by the poignant look in Rob’s eyes!

HHO113

Ghostly FingerPorn LOL!

IRWL280

OMG! Rob really DOES have big hands, doesn’t he?

IRWL066

Some pics of Rob are classic….

MelbieHoodie002

and some are iconic!

IRWL314

While some are destined to become classic…

IRWL401

or iconic! Sweet Jesus, this one has it all…just look at those luscious lips and shy boy eyes! *SWOON!*

mysexyvampire_131

Rob’s Mona Lisa smile…top that, Leonardo {da Vinci} LOL!

mysexyvampire_142

I really wish Da Vinci was alive today to paint Rob! {Oooh! Rob as Michaelangelo’s David? I think I’ve seen a manip of that somewhere!}

mysexyvampire_137

Besides a blindin’ smile, I’m totally goin’ for the ChestHairPorn!!!

Robelied 007

The only thing more lethal than Rob in a hoodie is Rob in a hoodie while wearin’ a beanie! *DED!*

Happy Monday, y’all!

Rita

Night Raider

25 Comments

Filed under Monday Madness, Rita01tx, Robert Pattinson, Shamwow anyone?, Stunning

Sensual Sunday ~ The Blues and How to Cure Them!

Wet Rob Avi

Rita’s Blues

Got up outta mah bed…do do do di do

Put mah feet on da flo’…do do do di do

Whut da fuck is dis feelin’…do do do di do

Mah bwainz haz gone DED…do do do di do

But da cure fur da blues…do do do di do

Is jist two clicks away…do do do di do

Gonna perv on Da Pretty…do do do di do

Da whole live long day!!! do do do di do

 Blue Jules 001

If Rob is missin’ us as much as we’re missin’ him, then he’s got to be feelin’ da blues, too!

alwaysteamrobsten blue001

Thought I’d acknowledge that fact with some Blue Rob pics!

gq_text

You know, the ones with a blue accent somewhere in them…like the big blue R, or…

gq_rob2

A blue necktie and that blue wasp on his white shirt!

tumblr_mhjtwlh02s1qflwdwo1_1280

Rob’s pretty blue eyes will always chase my blues away LOL!

vf05

A blue band of color in the middle…

vf_edit2

Or on either end!

Cricrila265

Blue baseball cap will do in a pinch!

**EXCLUSIVE**Robert Pattinson arrives on the set of 'Remember Me' wearing a blue hoody

But blue hoodies FTMFW!! {do we have a muffin alert goin’ on here?}

PattinsOnWorld blue

Hey, wasn’t that blue shirt originally yellow?

IRWL252

Sally’s blue shirt is an eye-popper for sure!

Melbie blues Tyler

While Melbie tones it down to Baby Blue!

IveBeenToast blue eyes 001

She and I’ve Been Robbed got into cahoots for Blue Eyed Rob…called themselves I’ve Been Toast LOL! {I’ve Been Toasted probably would’ve been more appropriate LMAO!!!}

edward1

I dearly love a black ‘n white with only one point of color in them!

MySexyVampire edit

But, when I saw this edit by Mysexyvampire…All I Saw Was Blue! *Gah!* The EYES!!!

Blue uh Shirt

Blue shirt AND blue jeans…includin’ a DEFINITE MUFFIN ALERT!!!

tumblr_mhyfojSY0L1remxbho1_500

Endin’ with a Malibu Rob with his blue surfboard to get us all primed for MUCH warmer weather!!!

To those of you in the line of fire of all the winter chaos, please be careful out there!!!

Happy Sunday, y’all!

Rita

Night Raider

25 Comments

Filed under Edward A M Cullen, Rob Pattinson, Sensual Sunday, Twilight

Sensual Sunday ~ Stalkin’ Cricrila!

Wet Rob Avi

Good afternoon, ladies!

By now, y’all should know me pretty well…I’ve become a veritable “Stalker ~ First Class” on tumblr LOL!

That bein’ said, the lovely Cricrila’s edits have been patiently accumulatin’ in a special RobPorn folder of mine, just waitin’ for the right opportunity to be shared!

Well, you lucky h00rs and angels! Today’s the day!!!

Cricrila001

Known as Cricrila70 on tumbler, I’m as dazzled by her edits as I am by her subject…Rob, of course!

Cricrila009

Notice the tri-color composition of purple, green and orange? Rob’s face and SexHair highlighted in the middle? Perfection!

Cricrila015

OMG! She makes Rob’s eyes look like fuckin’ jewels!!!

Cricrila021

Out of her entire “New York Collection,” I love this one the very best!!!

Cricrila035

Our Cricrila has a lot of fun with reflections in Rob’s sunglasses, too! Gotta say, this was hands down my favorite!

Cricrila075

How to enhance a black ‘n white with color? Just like this!

Cricrila087

Rob’s eyes and lips caught me here! Can you look away? I can’t!

Cricrila097

This Hedi Slimane photo has been edited by many ladies, but just look at the way Cricrila focuses our attention on Rob’s lovely eyes!

Cricrila130

Oh, Tyler! Such a beautiful, beautiful role for Rob! I chose this one for the softness…like a baby’s butt!

Cricrila138

If we didn’t know this was an edit, you’d swear Rob had a touch of the Irish in his blood! Hell’n maybe he does! {I’d be proud to share that drop of heritage with him LOL!}

Cricrila141

No one else’s eyes are as hypnotizin’ as Rob’s! And, when edited to such perfection? *Speechless!*

Cricrila171

Since Rob plays Edward, and all our fan fic Edward’s have green eyes when he’s human, this is Cricrila’s Edward!

Cricrila180

What caught my attention on this edited screen cap from Cosmopolis, was the swirly effect…

Cricrila180a

or, maybe it represents the smokin’ hotness of the best sex scene Rob’s done…to date! {we can always dream of more, right?}

Cricrila182

Okay, now I think I know why she’s called Cricrila Redlips on Facebook LMAO!!!

Cricrila188

Sometimes, I just go for the cuteness factor LOL!

Cricrila206

It’s the expression on Rob’s face! Kinda sad? Tryin’ to pay attention but he’s tired? Whatever it is, Cricrila caught it!

Cricrila212

Just because I’d never seen this one before! Rob behind the scenes in Italy for New Moon!

Cricrila214

Here, as well! Also a new one to me! {Love findin’ rare Rob photos!}

Cricrila225

Don’t think I can’t take the hint…enough for now LMAO!!!

Oh, but just to complete my stalkin’ tendencies, here’s one of Cricrila’s vids, which she posts as MsChristina70!

Happy Sunday, y’all!

Rita

Night Raider

20 Comments

Filed under Edward A M Cullen, Rob Pattinson, Sensual Sunday, Twilight

Sensual Sunday ~ For the Love of Lashes!!!

Hi Ya'allDear Friends!

I was somewhat taken aback the other day when the lovely Mississippibellalis sent me a tumblr message sayin’ she was gonna miss my Sunday posts!

Hmmm, it would appear there’s been a slight misunderstandin’ that I was retirin’ from RA! SO NOT TRUE!!!

I have recently retired from WORK, darlin’s, NOT from RA! So, just for even thinkin’ the unthinkable, all you angelz and hOOrs are gettin’ 25 LASHES!!

Start filin’ into the RRoP and assume the position, ladies!!!

ONE!

01 Aw, Rita! Don’t hurt my girls!

TWO!  {Trust me, Rob darlin’! It’s gonna hurt ’em real gooood!}

02

Oh, God! I can’t watch!

THREE!  {You don’t have to watch, but you’ll miss all the fun if you close your eyes LOL!}

Robert Pattinson goes to The Daily Show Wait! Fun? You mean you expect them to enjoy being lashed?

 FOUR!  {Well, duuuh! They’re YOUR lashes, Rob! So, hell to the yeah, they’re gonna love it LOL!}

04

In that case, swing away, Rita!!!

FIVE!  {Oh, I will! Don’t you worry your pretty little head!} Feel the burn, ladies!

05

SIX!  No squirmin’…you’ll make me miss!!!

06

SEVEN!  My God! Does this man not have the most beautiful lashes ever?

07

EIGHT!  The way they fan across his cheeks…GAH!

08

How’re they holding up, Rita?

NINE!  {Just fine, Rob. Hey, I thought you were gonna keep your eyes closed!}

Robert Pattinson at LAX

TEN!  If I didn’t know better, I’d think they were stick-ons LOL!

10

ELEVEN!  I think Hedi Slimane was in love with Rob’s lashes, too!

11

TWELVE!  A lethal combination with Rob’s thick eyebrows…THUD!

12

THIRTEEN!  Oh, my Rob! You guys are clickin’ these to full screen, right?

13

FOURTEEN!  Crap! The lips distracted me…missed!

14

FIFTEEN!  Notice how Rob’s lashes just shine!!!

15

SIXTEEN!  Sexy Beast! DED!!!

'Water for Elephants' Premiere in Paris

SEVENTEEN!  Golden lashes…can’t.take.it!

17

EIGHTEEN!  The most beautiful man in the world!

18

NINETEEN!  Ah, Geez! Kill me now!!! I felt that one my own self!

19

Uh, Rita? Haven’t they had enough, yet?

TWENTY!  {Hell, NO! Not near enough! Now, don’t go gettin’ squeamish on me!}

20

TWENTY-ONE!  JawPorn alert! How can I be expected to concentrate on my swings?!

21

TWENTY-TWO!  My arm’s gettin’ tired…good thing I’m nearly done!

22

TWENTY-THREE!  Oops! Landed one on the same spot…never mind!

23

Damnit, Rita! You’re drawing blood! STOP!

TWENTY-FOUR  {Only one more, Rob darlin’!} You guys can handle one more, right?!

24

Seriously? That’s enough! Please!?

TWENTY-FIVE!  {You can open your eyes now, Rob! I’m all done!}

25

So help me, Rita! If you’ve left a mark on any of them, I’ll be very upset with you!

Rob, angel! You’ve got the longest, softest lashes in the whole wide world! How could I have possibly marked them in any way?

* * *

*Lightin’ up a ciggy!* Well, my lovelies…was it as good for you as it was for me?

Happy Sunday, y’all!

Rita

NIGHTRAIDER GIF

56 Comments

Filed under Addicted, Edward A M Cullen, Rob Pattinson, Sensual Sunday, Twilight

Sensual Sunday ~ Pucker Up, Dollface!

Alright, ladies!

Who has the most kissable lips God ever gave man? ROB!

Can we ever get enough of lookin’ at ’em? NO!!!

We all have a whole bucket list full of things we’d like to do with {and/or to} Rob, even if it will only ever be in our dreams…and dream we do!  But, suckin’ face with The Pretty is way high on that list!

First time I saw this photo of Rob at the Tokyo premier of Goblet of Fire is when I went “DAYUM! That’s ROB?” Cause I hadn’t started seriously huntin’ down RobPorn until Twilight came out!

And while I am completely enamoured with Rob’s PantyMeltin’Pout {I refuse to call it a TroutPout cause that’s just nasty}, what I will be focussin’ on today is the Mother of all Puckers, aka Rob’s MotherPucker!!!

Jayme! What did I just say? ME has no control LMAO!!!

See, every now and then, someone catches Rob puckerin’ those sweet lips like he’s sayin’ “Oooooh!” and I just fuckin’ SWOON!

You can see ’em  beginnin’to loosen up…

just a little bit more…

Until they look as soft as downy pillows! MWAH!!!

Aw, now that’s just overkill! And who the H E double hockey sticks put lipstick on our man!?!?!

Rob pops that MotherPucker even when he’s not aware of the cameras….

Or, maybe he IS aware of the cameras!

{Needed to see that one up close!} DAYUM! That upper lip just begs to be attacked!!!

Either way, I’m pretty sure he’s flirtin’ with us when pops it durin’ personal appearances!

How he keeps switchin’ from top lip pucker to bottom lip pucker, I’ll never know!

But MotherPuckerin’ both of ’em together? Must take a lot of practice LMAO!!!

MotherPuckerin’ even gets to us when it’s framed by Rob’s glorious scruff…

OK, so a more subtle approach to highlightin’ Rob’s MotherPucker with a little red might just grow on me…or, maybe it’s just because it’s BIEL!

Melbie’s black ‘n white just proves that Rob doesn’t need color to suck us in with his MotherPucker!

Give us a profile, MotherPucker! {wipes tear…I just kill myself sometimes!} {Click on it if it turned tiny on me!}

Three-quarter profile? Yeah, better…

OMG! The half-open MotherPucker! *THUD!*

Well, that’s me DIED, so I’d just like to take this opportunity to thank Clairebamboozle…my partner in crime on this post. She provided the gifs and some of the photos! Thanks, BB!!!

Thank you, Rob!

Happy Sunday, y’all!

Rita

28 Comments

Filed under Addicted, Breathless, in my dreams, My Brand of Heroin, Rob Pattinson, Sensual Sunday